Khamis, 11 Oktober 2018

BBM3410/18 - Sisa Hidup Hari Minggu

Minggu lepas, aku habiskan sisa hujung minggu aku dengan menyiapkan tugasan lax. Dua video kot yang kumpulan lax aku kena hantar pada hari yang sama dan tarikh iaitu pada 08 oktober 2018 sebelum jam 2018. Dahla nak berkumpul dengan semua ahli kumpulan tu nauzubillah susah bebenor. Susahnya kerana dalam kumpulan aku tu ada adik-adik tahun pertama banyak terlibat dengan aktiviti kokurikulum, aktiviti fakulti dan kolej yang diperlukan untuk mengumpul merit. Biasalah kalau budak tahun pertama tidak hadir program-program sedemikian akan diugut oleh FELO-FELO kolej dan MTM bahawa tahun akan datang budak rtahun pertama akan dibuang kolej. Aku kena pastikan semua ahli kumpulan aku ada masa yang lapang supaya nak rakam video nanti pun dalam keadaan yang tenang dari anasir-anasir luar alam.
.
.
.
ini adalah ahli kumpulan Lax aku:
Dan ini pula adalah sebahagian menu yang dipilih untuk ditayangkan didalam video Lax:




Nak tahu kat mana lokasi berikut. Jap eh nak tunjuk gambar. Ni haa.



Okaylah semua. Tunggu cerita yang seterusnya. Terima kasih 






2 ulasan:

  1. Sedap makanan tu Tirah oiii... tp lagi sedap kalau orang belanja kan.. hahaha

    BalasPadam

BBM3410/18 FINAL EXAM

Selamat maju jaya semua untuk peperiksaan BBM3410 esok. 💕