Rabu, 10 Oktober 2018

BBM3410/18- Upm Selalu Jadi Mangsa


minggu ni boleh dikatakan sebagai hectic week. Nak tahu kenapa tak? haa, minggu ni minggu ujian pertengahan semester, kebanyakan pensyarah nak buat ujian pertengahan semester pada minggu kelima ni, hanya segelintir pensyarah sahaja yang buat ujian pertengahan semester ni minggu yang keenam. nak kena kejar due date tugasan lagi, nak menelaah subjek-subjek untuk ujian, nak rakan video lax lagi, nak kejar masa untuk perbincangan tugasan berkumpulan sebab masing-masing ada komitmen lain. kadang-kadang ada jugak la timbul rasa tidak puas hati tapi sedikit je. tak mampu nak tampung rasa tu banyak-banyak. banyak lagi perkara yang aku perlu fikirkan. buat semak otak je fikir dan buang masa. lagi satu hal, yang buat aku rasa macam nak lari balik rumah minggu ni. Nak tahu apa benda tu yang buat aku rasa sedemikian? minggu ni pulak la notis tiada bekalan air dikeluarkan oleh SYABAS. air tu sumber utama kot weh. kamu semua boleh bayangkan tak macam mana aku nak hidup kat kolej ni tanpa bekalan air. kalau diberi pilihan untuk memilih di natara bekalan elektrik dan bekalan air, aku rasa dua-dua adalah penting. bekalan air tangki pon makin berkurang sebabnya air yang keluar pon dah kuning macam air teh o ais. hahahahahahahaha.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 FINAL EXAM

Selamat maju jaya semua untuk peperiksaan BBM3410 esok. 💕