Khamis, 15 November 2018

BBM3410/2018/TUGASAN MASA CUTI MID SEM

Assalamualaikum buat pengunjung blog aku. okay lah kali ni aku nak cerita pasal pa pulah eh. takde idea nak goreng kat entri kali ni. eh tiberrr.
.
.
.
.
Jangan marah,aku gurau je.
.
.
.
.
Meh aku cerita.
.
.

.
Sebelum cuti mid sem hari tu, prof tinggalkan amanat dan pesan untuk menyiapkan tugasan semasa berada di kampung semasa cuti nanti. Jadi aku ada lah melawat dan pergi ke beberapa tempat semasa cuti mid sem hari tu.
.
.
.
.
.
Antara tempat yang aku pergi ialah:
.
.
.
1. Bukit Kluang, Besut, Terengganu
2. Sawah Padi
3. Tapak Pembinaan Landasan Kereta Api




.
.
.
.
.

Sebenarnya tu adalah antara tempat yang menarik la. tempat lain tu aku simpan untuk yang lain punya cerita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 FINAL EXAM

Selamat maju jaya semua untuk peperiksaan BBM3410 esok. 💕